АРТЕФАКТ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ЗАКЛАДУ

АРТЕФАКТ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ЗАКЛАДУ (англ. artifacts — артефакт, лат. artefactum — штучно зроблений) — явище, процес, предмет, властивість предмета чи процесу, які утворюють символічний, видимий, перший, найповерхневіший рівень організаційної культури фармацевтичного закладу.

А. є архітектура будівель, планування та оформлення приміщень фармацевтичного закладу, їх розташування, символи, історія організації, організаційні церемонії, урочистості, певні моделі організаційної поведінки, система прийняття рішень, ієрархія, манера одягатися чи спілкуватися, наявність екстемпорального відділу тощо. На А. впливає загальний культурний рівень суспільства, релігійної культури, культури країни, нації тощо. Зразком може бути архітектурний стиль та зовнішній вигляд окремих аптек, оформлення торговельного залу в різних стилях декорацій (міський стиль, британський з аптечними меблями та справжнім каміном або стилізований за греко-римськими мотивами, у вигляді травниці тощо).

Толочко В.М., Артюх Т.О. Організаційна культура фармацевтичних закладів. Загальні положення: Метод. рек. — Х.: НФаУ, 2014; Толочко В.М., Міщенко І.В., Зарічкова М.В. та ін. Управління фармацією: Націон. підруч. / За ред. В.М. Толочка. — Х.: НФаУ: Золоті сторінки, 2016.