МАРКУВАННЯ

МАРКУВАННЯ — літери, цифри, надписи, умовні позначки на продукції, її частинах, ярликах, упаковці, закупорці.

М. є предметом національних і наднаціональних законодавств, а також міжнародних угод. Таким чином, інформація в розділі «М.» не претендує на повноту. Вона орієнтована насамперед на вимоги Фармакопеї, обов’язковими є лише положення, необхідні для підтвердження відповідності продукту АНД. Вся інша інформація має рекомендаційний характер. У тих випадках, коли у Фармакопеї вживається термін «етикетка», відповідна інформація може бути зазначена на контейнері, на упаковці або у листку-вкладці, залежно від рішення компетентного уповноваженого органу.

БСЭ. — М., 1974. — Т. 15; ДФУ. — Х., 2001.